Pradžia » Neklasifikuota » Edukacinė-pažintinė ekskursija: Žemaitijos turtai

Edukacinė-pažintinė ekskursija: Žemaitijos turtai

2014 metų rugsėjo 12 dieną Vilniaus Radvilų gimnazijos mokytojai ir antrų, trečių bei ketvirtų klasių mokiniai vyko į ekskursiją po Žemaitiją.  Ankstyvą rytą nekantraudami sulipome į  autobusą ir klausydamiesi puikios gidės išvykome  į Vakarų Lietuvą. Pirmiausia sustojome prie Medvėgalio. Linksmai kopėme į didžiausią Žemaitijos piliakalnį  ir gėrėjomės puikia panorama. Toliau mūsų kelionės maršrutas vedė  į Žemaitijos sostinę – Telšius. Džiaugėmės gražiai sutvarkytomis miesto gatvėmis, domėjomės senamiesčio, kuris yra paskelbtas urbanistikos paminklu, istorija, aplankėme XVIII a. vėlyvojo baroko – klasicizmo stiliaus Telšių katedrą. Vėliau atvykome į keisčiausią Lietuvos vietą  – žemaitišką-japonišką-kinišką sodybą,  kurioje suradome  seniausios pasaulyje Horiudži šventyklos maketą, teatro kaukės Okame kopiją, kabuki teatro sceninius vaizdus ir ten gyvenantį nepakartojamą keistuolį gidą.  Visi pasijautėme Saulės šalies gyventojais, gido giminaičiais. Kita ekskursijos stotelė – Žemaitijos kaimo muziejus, kuriame pamatėme XIX a. pabaigos – XX a. pradžios Žemaitijos kaimo vaizdus, to meto žmonių  „gadynę“. Mylinčius gamtą ir gyvūnus sužavėjo Žvėrinčius, kuriame gyvena šernai, danieliai, muflonai, lūšys, vilkai ir daugybė kitų gyvūnų.  Tai  buvo puiki galimybė pažvelgti į miško gyventojų laukinį gyvenimą.  Pradėję kelionę prie didžiausio Žemaitijos piliakalnio – Medvėgalio,  ją baigėme prie Šatrijos kalno. Nuo aukštos viršūnės atsivėrė nepaprastai gražus peizažas – buvo matyti  didesni kalnai – Medvėgalis,  Girgždūtė,  Moteraitis,  Sprūdė,  tolumoje į dangų stiebėsi Telšių katedros bokštai.

Geros nuotaikos, pilni įspūdžių ir suradę dalelę nematytos, neatrastos Lietuvos, Vilniaus Radvilų gimnazijos mokytojai ir mokiniai dienos pabaigoje  grįžo namo. Kelionė visiems labai patiko.  Smagu keliauti su draugais po mūsų mylimą kraštą – Lietuvą.