Pradžia » Neklasifikuota » Iš kelionės – mini kruizo Ryga – Stokholmas – Ryga – Jūrmala sugrįžus…

Iš kelionės – mini kruizo Ryga – Stokholmas – Ryga – Jūrmala sugrįžus…

Grupė 2 – 3 klasių gimnazistų gegužės 3 – 5 dienomis vyko į įdomią kelionę – mini kruizą į Rygą – Stokholmą – Rygą – Jūrmalą. Pirmoji stotelė – Ryga. Vaikščiojome senomis, akmenimis grįstomis Rygos gatvelėmis, grožėjomės namais, apipintais paslaptingų istorijų, legendų. Aplankėme Rygos pilį, Prezidentūrą… Iš Rygos vandens keliu (keltu) plaukėme į vieną gražiausių Skandinavijos miestų – Stokholmą. Plaukdami grožėjomės Baltijos jūra, salomis, salelėmis ir skandinaviškais vasarnamiais ant uolų. Stokholme aplankėme miesto puošmeną – Rotušę, stebėjome karališkosios sargybos teatralizuotą pasikeitimą, aplankėme ,,Vaza“ muziejų, kuriame eksponuojamas didingas iš jūros dugno iškeltas XVII a. karališkasis karo laivas. Laisvalaikiu pasivaikščiojome šventiškai išpuošta pagrindine Drottningatan (Karalienės) gatve… Keltu grįžę į Rygą pasukome Jūrmalos link. Jūrmala mus pasitiko gaiviu oru, ošiančia jūra ir išskirtine medine architektūra. Kelionė, kupina įspūdžių, baigėsi, bet tikimės, kad mūsų noras keliauti, pažinti, bendrauti tik didės…